søndag 27. februar 2011

Helgemodus...


Da har jeg fått kjøpt meg mer lagringsplass til bildene! 
Tusen takk for svar alle sammen:)
 


Åh, det er deilig med helg! 
I går var vi på en liten handlerunde, og middag på kinaresturant med svigers.
(Bildene er tatt forrige helg, da skinte solen så fint inn i stuen)


Denne puten syns jeg er så fin - Life is beautiful - kjøpt på Kremmerhuset!


Bildet er tatt med forskjellig fokus, første med fokus på detaljene på bordet, det neste med fokus på spisestuen.
Gøy å prøve seg frem med kameraet!

    

Klem fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Moro å teste kameraet litt ja
    Jeg har mye å lære, men ser ut til at du er super god

    SvarSlett
  2. koselig! fine bilder.
    den puta er super fin! elsker kremmerhuset. kan gå å drømme meg bort leeenge der altså!

    SvarSlett
  3. ☆ d e tre ting eg får veldi lyst på når eg ser på bildene dine og d e: speilreflekskamera (eg bruka mobilen til Ø for å ta bilder til bloggen min), nye sofaputer og plass til spisestue. SovGodt.

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Flotte bilder! Kjekt å prøve seg litt fram med kameraet. Selv er jeg egentlig ikke helt sikker på hva jeg gjør, bare prøver litt forskjellig. Skulle nok hatt et kurs!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  5. Er gøy å prve ut nye funksjoner, skulle ønske jeg kunne bli enda flinkere, jeg merker stor forskjell på bildene når jeg prøver ut ulike funksjoner.

    SvarSlett