onsdag 2. februar 2011

Jeg har fått en award...


Jeg har vært så heldig å fått en award av Elisabeth med den fine bloggen Fryd og glede! Tusen tusen takk:) Kjempe koselig!!


Awarden går ut på å svare på noen spørsmål, så her kommer de:

1. Ta opp nærmeste bok, slå opp på s. 18 og se linje 4, hva står der?

"...samiske barns språk og kultur." (Fra rammeplan for barnehager)


2. Hva var det siste du så på TV?

Barne-tv med lillegutt. "Nysjerrige Nils", som faktisk er ganske artig:)


3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

Tv`en som står på i bakgrunnen, og vaskemaskinen.


4. Når var du sist ute og hva gjorde du da? 

 Jeg har vært på Lekeland med ungene i barnehagen, så har gått inn og ut av minibussen, og bært sovende barn fra buss til vogn, slitne småtroll etter masse gøy lek!!
Men sist jeg var ute, var før jul med venninner på revy. Vi så "Drit i å danse" med Marit Voldsæter, og koste oss med middag og vin etterpå:)


5. Hva har du på deg nå?

En brun topp og en behagelig dongribukse


6. Hva het den siste filmen du så? 

 "Upperdog"


7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? 

Nei, jeg trives godt her i Norge! Men et feriehus i Sydenland hadde ikke vært så dumt:)

Ønsker å sende Awarden videre til 

Fjasevashuset 
Jannepålanne
Det bittelillehuset
Størstepias bekjennelser

Ha en strålende onsdag, jammen er vi midtveis i uken!! Og jeg har fri med lillegutt i morgen:) Jippi!! 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med award! Og tusen takk for at du sender den videre til meg:) Min 1. award, så moro!

    klem klem

    SvarSlett
  2. Gratulere med awarden. Skjønner godt at du har fått den jeg er her hos deg for første gang, men vil veldig gjerne komme igjen for her var det koselig.

    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  3. Så koselig at du sendte denne videre til meg da!!:-) Er så koselig å bli "husket på" ute i blogglandia!!
    Har allerede tatt den for et par uker siden, så jeg bare linker denne på den!:-)

    Stor takknemmelig klem fra størstepia

    SvarSlett