tirsdag 15. mars 2011

Under trappen...

...hadde vi bare kasser, sko og rot....
 
Nå ser det slik ut!


En koselig kosekrok:)




Jeg har bare brukt det vi hadde liggende, puter, en madrass, en liten rammelist, en bokstav er malt hvit - K for kosekrok, ramme med papir fra Blafre, en firkant er malt med tavlemaling, og en kurv med bøker oppi.
Har lyst å få opp en vimpel her også! 

Kunne tenkt meg litt mer farger her under, et sprekere laken til madrassen og andre puter, men slik blir det for en stund, billig var det også, kostet meg ingenting:)

 

Her skal vi jammen kose oss med lesing av eventyr:) 

Nå er jeg klar for klubb hos en venninne!! 

Giwe awayen min trekkes imorgen kveld:) Trykk her for å delta!

12 kommentarer:

  1. Virkelig super utnyttelse av plassen under trappa! En nydelig krok du har satt i stand her.

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig!
    PS: Har gitt deg en liten award på bloggen min!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble! Du er flink til å se kreative løsninger:) Kjempekoselig kosekrok:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  4. Koseleg kosekrok :)
    Og god utnyttelse av plass.
    Kos deg på klubb! Det er månadens høgdepunkt her iallefall!

    SvarSlett
  5. for en fine kosekrok, så smart å utnytte den plassen, takk for tipset:).
    Kos deg masse i klubb, det er bare såååå kjekt:)

    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Å, så fint du har fått det til :)
    Tenker dere kommer til å kose dere masse sammen her...
    Kos deg i forening -det er jo SÅ KJEKT!
    Klem

    SvarSlett
  7. Kreativ utnyttelse av tomrommet under trappen! Skikkelig Kosekrok med stor K *smil*

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  8. Så koselig det ble!
    Moro å få gjort noe ut av en rotekrok!
    Virkelig en kosekrok ble det!:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. Det så veldig hyggelig ut:) kos å ha en lese krok sammen!

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. en herlig liten krok du har fått deg der da!
    jeg har også vært innom tanken på å lage en kosekrok under trappa...det er jo så fint og ikke minst så trivelig! enn så lenge er det oppbevaring av alt mulig under vår trapp....men kanksje en vakker dag!
    hilde

    SvarSlett
  11. Så utrolig koselig! En sånn kosekrok hadde jeg digget å ha da jeg var liten!

    SvarSlett
  12. Kjempekoselig! Oppdaget bloggen din gjennom Høstmamma sin blogg, og du har jo så mye fint her inne :)

    SvarSlett