lørdag 28. mai 2011

Et lite...

...oliventre har flyttet inn i stuen...
Veldig spent på om jeg får det til å leve lenge...
Og veldig fornøyd med treet, har ønsket meg det lenge!!


Jeg og guttungen har vært en kjapp tur på Ikea idag og bare kjøpt litt småting.
Må snart tilbake, for det var litt igjen på "må kanskje ha" - lista...


Ellers er det godt at det er en hel dag igjen av helgen! Det er vel bare å legge frem regnklær og støvler til morgendagen, for lek ute i søledammer;)

Oliventre - 199,- Plantasjen
Sinkpotte - 19,- Ikea
Pute - Kremmerhuset
Stol - arvet av bestefar/oldefar 
Trekasse i bakrunnen  - Plantasjen
Hjul - Clas Ohlson

Håper du som titter innom får en fortsatt strålende fin lørdagskveld

2 kommentarer:

  1. Kjenner til det der "må kanskje ha" på ikea:)
    Oliventre er så fint, jeg har et som faktisk har klart seg fint ut til tross for kaldt og vått vær i det siste.
    - Det blir nok støvler og søledammer her også i morgen!
    Ha en fin søndag! Klem Vivian

    SvarSlett
  2. ☆ eg likte sinkpotta og treet som va oppi kjempe godt. ha en fin søndag ute i plaskedammen ilag med lisjeguten din.

    SvarSlett