tirsdag 24. mai 2011

Metall bokser...


To bokser med fint papir ble til her på søndag! 
Fine å ha fargeblyanter og kritt oppi:)

Papiret er fra Tiger og jeg har brukt decopage lim over og under papiret for best holdbarhet.
Tror jeg må lage flere slike, må ha noen til guttungen sitt rom også. 

Og når vi først er inne på papir.. Jeg holder på å lage en settekasse. Hvor kan jeg få tak i fint guttepapir, min gutt er 3 1/2 år.. Føler en del er litt for barnslig, og mye er blomstrete og "jentete"...

 Settekassen er fra Søstrene Grene

Fin tirsdag til alle:)

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble med boksene! :) Vet at Maxbo har maange tapeter du kan klippe med deg og ta med hjem ihvertfall - mannen min tok med seg en av universet med plakater og slikt for å lage til Star Wars ;-)

    SvarSlett
  2. Blafre! Der finnes litt av hvert i herlige retrofarger :)

    SvarSlett