søndag 19. juni 2011

En deilig søndag...


Det har vært en rolig og deilig søndag!
Guttene mine har vært på båttur og sovet i lavvo fra i går til idag, så jeg har hatt hele dagen for meg selv.
Herlig:)

Men det var jammen godt å få de hjem i kveld, og kose med go`gutten min:)


I går var jeg i utdrikningslag til en venninne, kjempe kjekt! Og i dag har jeg vasket klær, ryddet huset, solt meg på terassen&kost meg med interiørblader,og så har jeg malt videre på terassen, ikke mye igjen nå.

Deilig med en dag heeeelt for seg selv!!

Håper alle har hatt en fin søndag!

2 kommentarer:

  1. Er så enig. Deilig med gjengen rundt seg men ett pusterom inn i mellom er slett ikke verst :)

    SvarSlett
  2. Høres deilig ut ja :) Det er så deilig å få "gjort ting" og uten barn rundt bena hele tiden:)

    SvarSlett