onsdag 14. mars 2012

Settekassen...


Da va endelig prosjekt settekasse ferdig!!

Settekassen ble kjøpt på Søstrene Grene i fjor vår da jeg var i København. Den er blitt malt hvit, og pyntet med fint papir. Grunnen til at det har tatt så lang tid er at jeg aldri har blitt helt fornøyd med papiret jeg har funnet, men i dag var jeg en tur på Søstrene Grene i Bergen, og der fant jeg masse fint papir som jeg har limt på med decopage lim:) 

Enda en settekasse står klar til den lille i magen! Men først må bebisen bli født så jeg vet om det skal pyntes med blåfarger eller rosafarger;)

Fin onsdag til alle

 ♡ 

3 kommentarer:

  1. Den ble jo kjempe fin! Så mange fine farger.

    Klem

    SvarSlett
  2. Å lage til settekasse er kjempemoro! Fin- fine farger du bruker:) Blir spennande om den blir meir blå eller rosa ;) Når det gjeld strikking er eg ganske så fersk sjølv:) Men eg legg opp 25 masker og strikker 24 omganger. Garnet eg bruker er ullgarn (noko frå Nille og noko Raumagarn) og med strikkepinne 8. Tenkte å lage teppe slik at det blir 4x4 lapper..så får vi sjå korleis det blir..(har 3 lapper igjen før eg skal sette det saman ;)
    Veldig fin blogg du har! Legger meg til som følger eg:)
    Ha ein super kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så fin, og fine farger. Blir sikkert flott når den kommer opp på veggen!

    =) A

    SvarSlett